onsdag 28 november 2012

Mitt i veckan !!

Jobba , jobba sakta dag tog slut tack och lov ibland är jag lite trött på jobbet men kanske för att jag kom hem sent igår kväll tröttheten sitter i jaja efter jobbet hem till Silvia på en kopp kaffe och lite tragg alltid lika mysigt att träffas Zack kom inom sen körde vi till Netto allt slut i kylen så lite väl behövd på fyllning var ett måste och på Lördag skall jag och Mr P på middag hos Silvia om han nu är mogen att träffa mina vänner får vi ju se ???
På info mötet igår sa de att jag skulle köpa stöd strumpor oj vad o sexigt men jag vill ju inte ha en blod propp men då kunde ju P köpa söta lila stöd strumpor lät genast mycket bättre så synd att det inte finns i ROSA men lila är minst lika söta !!!!nä nu bara chilla jag jobbar sent imorgon gus så skönt att slappa lite på morgonen och titta på vakna med the voice ha en go Onsdag alla underbara människor kärlek & ljus 

Hej min ängel hoppas att allt bra där du är livet leker här på jorden och jag är säker på att de gillar att jag har det så bra <3 ha det bäst Delicia

Inga kommentarer: