söndag 11 november 2012

Saturday & Sunday

Vet inte vad det är men Mr P och jag har en tendens att vakna väldigt tidigt han är en typ som sover exakt 6 timmar sen vaknar han och då vaknar jag oxå efter en trevlig frukost och mys så kom jag fram till att dricka bort denna UVI fungerar inte så ner till apoteket är ett måste om jag nu skall klara av att jobba nästa vecka då passade vi på att oxå hämta nya modemet till hushållet som vi skall få prova gratis i 2 veckor 4G hade ju inte varit helt fel vi är en internet familj och är lite beroende av att ha bra surf och det har vi inte nu kan jag lätt säga men fick inte med rätt simkort och då kunde denna inte kopplas in vilken data killen Mr P tyckte var jätte tråkigt han lös upp som ett barn på julafton och ville koppla in denna nya prylen ..... Idag Söndag vaknade vid 4:30 prick 6 timmar efter sänggång kvällen innan 22:30 upp och äta frukost mysa och kolla en dokumentär som P laddade ner en passion vi båda har dokumentärer härligt han körde hem vill 11:30 och jag kan inte vara lyckligare än vad jag är nu och rörd nästan till tårar av att hur vackert det är att bara ha en man i sin närhet att hålla i handen , sova i sked mänsklig värme som jag har varit utan så väldigt länge så länge vi trivs och mår bra finns vi för varandra inga krav bara ren kärlek och underbara konversationer livet är vackert och så underbart och jag är så tacksam att jag valde denna vackra personen att ta steget att gå vidare med mitt liv annars hade jag nog suttit ensam fortfarande dag efter dag helg efter helg och accepterat livet men det är fan så mycket trevligare med lite krydda ifrån vackra Mr P tack finaste du för dessa fina möten you light up my life big time baby ...........nu skall jag glo på lite tv , tvätta lite tvätt och vila lite är inte van vid att vakna så här tidigt som vi har gjort dessa dagar ..

Hej min fina Lars jag trodde aldrig i min vildaste fantasi att mitt liv skulle gå vidare som det har gjort på detta nivå P är snäll omtänksam och helt underbar sällskap känner mig så levande med honom när jag själv varit död inombords så länge jag tackar dig för 20 år av kärlek min älskade ha en underbar farsdag i himlen din D



Inga kommentarer: