fredag 23 november 2012

TGI FRIDAY !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Upp o hoppa underbar morgon veckans bästa dag har nu börjat yey !!!! jobba , jobba livs plock och lite pack kompade minsann ut kl 14 har lite att göra ....till Jysk beställa säng ram till Zack check mot stan Lindex lite fint sovplagg check systembolaget lite glögg i ett par olika varianter smaker check mot Maxi handla alkohol fri glögg till Joel och lite mat till helgen check hinner med en del när man slutar tidigare ...... Denna helgen spelar Sveriges bästa DJ band i Stockholm åh vad jag önskar att jag var där de skall nu splittras och det är ju så synd Tack SMH = Swedish House Mafia för många fina stunder och lycka till med fina projekt i framtiden och om ni åter förenas då skall jag inte missa detta jag lovar . Hannah skall på ny date och Zack skall på fest i Åhus så det blir bara jag och Joel hemma ikväll titta lite tv sen i säng tidigt imorgon kommer det fin besök som jag längtar efter denna fina P what did I do before I met you ???? 
Have a wonderful Friday everybody Love & Light 2 you all <3 

Hej min Lars önskar dig oxå en underbar helg i himlen love you Delicia

 

Inga kommentarer: