tisdag 20 november 2012

Tisdag ....

Mår mycket bättre i alla fall i nedre regionerna nu minsann ont i mina öron vad är nu detta jag som aldrig är sjuk hoppas att detta nu försvinna jag är så pigg i själen kär & galen och gillar det skarpt underbar känsla plocka & packa läkemedel dagen gick relativt snabbt och efter jobbet hämta Zack hos doktorn sen handla allt jag glömde igår och tankspridd som jag är får jag även köra en liten handla runda imorgon oxå och köpa skölj medel och toa papper som jag glömde idag kanske därför det heter Crazy in love hahahahaha!! Thank you P 4 this wonderful feeling ...

Hej min ängel är det några snygga brudar i himlen jag hoppas verkligen att du får lite ögon godis där uppe vore ju lite orättvist att jag har en vacker flört här på jorden som är underbar på alla sätt och vis och ibland kan jag skämmas att jag kan må så bra fast du inte finns mer kram Delicia

Inga kommentarer: