fredag 16 november 2012

Friday is the day !!!

Jobba jobba dagen var dryg idag men dagen tog slut och nu är det underbara helg  varit lite bekymrad idag men vi kvinnor har ju en tendens att oroa sig i onödan varför gör vi så ????? allt kommer att bli toppen så fort jag ser denna vackra person som jag trivs så med pirrar i kroppen så fort han bara tittar på mig och jag har inte sett dessa snälla ögon på 5 dagar det gör mig galen för 6 veckor sen klarade jag mig helt och hållet UTAN det andra könet vad är det med en man som gör oss kvinnor svaga för dem ?? I alla fall till Maxi efter jobbet galet mycket folk handlade lite till middagen imorgon och lite annat nu ligga och dra en stund sen plocka lite , imorgon till Kristianstad och kolla in ett gymnasium som Zack vill gå på öppet hus sen kommer mannen som gör mig svag på middag .............

Hej Lars min ängel hoppas att ni har det bra i himlen denna man jag har träffat är fullkomligt underbar, spännande och lite bad boy har minsann aldrig träffat någon som honom jag vet att du har varit med och valt denna person till mig och jag kan bara tacka dig . saknar dig din D

Inga kommentarer: