tisdag 13 november 2012

No Internet but 2 kg of Dumle !!

Så ja denna arbets dagen gick snabbt efter jobbet hämta Zack hos doktorn och mot jysk nya kuddar och täcken införskaffades stort behov som jag har struntat i länge ..
Jag har tänkt hela dagen på människors olika öden och nu är två personer som jag känner till via Facebook & blogg drabbade av livets hårda slag så synd att det skall vara så här men tyvärr blir vi alla drabbad för eller senare ni är i mina böner och hoppas på mirakel de händer faktiskt tro mig kärlek & ljus ...
Sen jag har kommit hem har jag försökt få igång datorn som inte vill med mig idag lite panik vane människa som jag är och tack minsann för att jag har en iPhone annars hade jag nog klappat ihop .. Men lite bra har ju hänt idag äntligen symtom fri ifrån otäcka UVI och så har jag minsann vunnit 2 kg dumle kola mumma vad gott tack för den www.chokladogram.se tävling på Facebook har ju haft lite tur i spel och kärlek och livet över huvudtaget är snällt mot mig är så tacksam ..
Jag skänker oxå lite kärlek o ljus till min väns dotter Moa som väntar på 2 fina lungor hoppas att de hittar henne snart ... Va stark finaste Moa snart är det din tur .
Hej min ängel jag hoppas att du har det bäst i himlen din D

Inga kommentarer: