söndag 18 november 2012

Små Rosa moln ... lör & sön

Så ja fick det bekräftat kvinnor tänker för mycket min fina P varit hos mig och nu kan jag verkligen koppla av på ett helt annat sätt fin mat bjöd jag på och 2 filmer klämde vi V for Vandetta & The Mechine bra filmer som jag själv inte hade valt men bra , jag är så lycklig och nästa helg gör vi detta i repris härligt , underbart & vackert livet leker och kärlek är så mysigt <3 Vaknade tidigt som vanligt fast det blev ganska sent pga film tittande och alldeles för mycket kaffe frukost och härlig dialog i soffan innan det blev dax för vackra man skulle hem och jag har ganska mycket tvätt och annat att göra innan det är dax att jobba en vecka till .....

Missade säga att Zack och jag var på öppet hus på ett gymnasium i Kristianstad Plus Gymnasiet där Zack vill läsa ett program där man kan bli musik producent båda var helt tagna och tyckte att detta var en underbar lösning till min fina son så nu vet jag en kille som kommer att plugga som attan så att han kommer in

Hej min ängel jag svävar på små rosa moln och jag vet att du ler ifrån ovan och jag ler minsann här på jorden kram finaste din D

Inga kommentarer: