onsdag 21 november 2012

Happy Wednesday !!

Jobba , jobba livs plock & pack dagen försvann rätt så snabbt så skönt en dag närmre helgen älskade helg som nu är så mysig när man har någon att dela det med är så tacksam för att våra vägar har mötts fina P I never in my wildests dreams thought that I could feel happines in my heart again after loosing my husband so tragiclly life is so good and I am so very thankful <3 Efter jobbet hämta Zack mot stan hämta hans nya iPhone 5 sen lämna routern men vi fick 2 veckor till gratis att prova detta som skall vara en bättre lösning än det vi har skall bara få den att fungera ordentligt ..få ge det ett gott försök när P kommer i helgen vi behöver verkligen ett fungerande internet ..


Hej min ängel kan bara vara tacksam att du har funnits i mitt liv och att jag har haft ett underbart liv i över 20 år den dagen du dog i mina armar dog en del av mig med dig och nu äntligen kan jag se att jag kommer att fixa detta utan dig lite starkare för varje dag som går helt otroligt att jag står på mina ben när jag tänker tillbaka men som de säger det som inte dödar det härdar och det stämmer kan jag säga. Jag älskar den kvinnan jag har blivit jag är en toppen människa som förtjänar att må bra och känna lycka vilken skillnad va Lars du hade varit så stolt över mig love you my angel Delicia 

Inga kommentarer: