onsdag 26 december 2012

26/12-2012

Sov lite längre idag var uppe sent och tittade på filmer som  min P har stoppat i min externa hårddisk slocknade nog efter kl tolv , idag skall jag jobba ett par timmar dubbelt betalt och då måste man haka på inte ofta att Apoteket betalar såna pengar hahahaha 2013 är på väg och det skall vara mitt år har jag sagt ett tag skall inte vara ensam iår som jag har varit i de senaste 2 åren och tänk vid tolv slaget kan jag kyssa ett par fantastiska läppar bara det är underbart . Mina mål 2013 är att försöka hitta ett nytt jobb i dessa arbetslösa tider , publicera min blogg/bok , gå ner i vikt ja det skall jag nog kunna fixa förra året hade jag inga mål och året innan ville jag bara att organen skulle dyka upp så skönt att det finns en ljusning i livet inte så härligt att leva med kaos , depression och olycklig ..
Tack Universum för mitt liv tack för att det äntligen känns härligt att leva tack för mitt dåliga betalda jobb , mitt hus , mina  friska barn , min hälsa  och tack att mina vägar med Mr P möttes jag kan inte minnas när jag var så här lycklig och njuter av varje sekund Amen ..

Hej min Lars tittade på en dokumentär om livet efter döden igår kändes bra skall jag säga att de förklarade att döden var underbart och att de ville knappt tillbaka till sitt liv då vet jag att du har det toppen i himlen min underbara du är saknad här på jorden xoxo Delicia

Inga kommentarer: