onsdag 19 december 2012

48 hours until Fr..........

Så ja en ny dag med övertid både på morgonen och efter middagen trött som bara den och Julafton kommer att spenderas i pyjamas under täcket och bara kolla på film för att i år firar vi jul den 23/12  i Osby hos finaste familjen Rundberg och det kan inte bli bättre kan jag säga skall ju jobba alla röda dagar och då kunde vi inte åka till Stockholm men kan kanske ta en tur dit på sportlovet ... Jag är den som inte är en favorit av julen men måste säga att lite känsla har jag det allra bästa julklapp är att finaste Moa fick sina lungor all min lycka som jag ville skänka min man fick jag aldrig göra så att få vara med om detta var helt otroligt en en stor ära att Lotta tänkte att skicka ett sms till mig när deras resa började tack så mycket kan jag bara säga <3 Vi kommer att ha en toppen jul i år vi lever har ett fint hus , två fina katter och mat på bordet sen har jag en Mr P som är bara toppen på alla sätt jag är så tacksam för det jag har mina barn är friska vad mer kan man begära INTE MYCKET !!!!! Tack universum för allt som gör livet  underbart och jag skickar all kärlek & ljus till alla som har det jobbigt hoppas att ni får lättare snart ....
Jag måste bara dela med mig ett par vackra rader som Lotta skrev till mig på Facebook jag är en lyckligt lottad kvinna att få såna vackra ord till sig ...att de tänkte på oss när vandrade till andra sidan mot ett friskare liv det värmer kramar D & L 
Bilden tagen ifrån Johannes villan på glasgången mellan Sahlgrenska till Transplantations centrum 
Jag tänkte på dig och din Lars när vi gick över glasgången. Jag tänkte på hur du förtvivlat längtade efter att Lars skulle få åka över men att det tyvärr inte blev så. 
Jag sa till Moa att - nu åker du över glasgången och hon svarade när vi var på andra sidan - jag kom över mamma. 
Då rann det tårar i mitt ansikte och du och Lars var med oss i tanken ❤❤❤




Inga kommentarer: