måndag 17 december 2012

Monday monday !!!!!

Igår kom min underbara P han var hos mig tills idag snabb visit  denna underbara man gör mig så lycklig är så tacksam att våra vägar har mötts finaste du ses till helgen igen nedräkning pågår tills vi ses igen <3 Jobba kväll idag puh ..... inte mycket sömn inatt eller vaknade mycket tidigt i morse skjutsade Zack & P till stationen och mot jobbet en timmes övertid i princip varje dag för inarbetningen för julen och som jag längtar tills det blir ett lite längre ledighet lite trött och behöver sova ut lite känner jag . Som jag har berättat så har finaste Moa fått sina lungor och idag väcktes hon och det första hon säger till sin fina mamma är ... Mamma jag kan andas det måste vara det vackraste ord Lotta har hört sin dotter säga som vi längtade till vår Lars kunde andas jag är så lycklig för dig Moa du förtjänar vart enda andetag i dina nya fina lungor vackra flicka massor av kärlek & ljus till dig i Göteborg vackraste staden i Sverige ......

Nu skall denna trötta mamma chilla tills det är dax att blunda för natten och det kommer att bli snart övertid imorgon igen 06.30 på att igen .....

Hej min Lars många minnen blir det nu tack för att du har vakat över Moa ha det bäst Delicia

Följ Lottas Blogg http://cfmamma.bloggplatsen.se 

Inga kommentarer: