måndag 10 december 2012

Snow storm & Bariatric center

Helgen varit ljuvlig min pris varit här sen i lördags mys på hög nivå fullt med ungdomar alla dagarna så nu fick Mr P se hur det är att ha barn och barns vänner full rulle kan det minsann bli med huset fullt av ungdomar och musik dunkande ifrån alla hörn och kanter helgen spenderades inne med go mat och massor av film som min fina har stoppat i min hårdisk ja jag kan ju inte klaga och i och med det snöade så otroligt mycket så stannade han en natt till och åkte med mig i morse till Höör när jag var på väg till Lund och just idag vaknade jag av så mycket snö att jag fick en liten chock så där halv sex på morgonen så frukosten fick sväljas snabbt sen minsann stod det skottning på schemat som jag hade inte räknat med precis men fin man som P är skötte han det ......... 
Mot Lund i snigel fart lämnade vackraste i Höör sen vidare mot Bariatric center pratade med Lars i bilen och hoppades att han skulle visa mig vägen och just när jag kollade vägen läste jag St Lars så tack för hjälpen finaste Lars <3 träff med Narkos. kirurg , dietist och sjuksköterska fullspäckad för middag och godkänd till op andra  veckan i Februari blev lite stel när jag såg 1/2 och påpekade direkt att jag vill inte ha det datumet den tillhör min Lars och det är dagen han dog men det blir det inte för att de gör OP Måndag , Tisdag och Onsdagar gött jag kan ta tåget sen bussen direkt utanför dörren gött gött fick en påse med informationspärm mm som jag kommer att läsa igenom kanske under julen när jag har lite lediga dagar jag behöver inte gå ner mer i vikt men måste hålla det jag har och flytande kost en vecka innan op så gott ....  jag är så lycklig , efter detta besök mot sjukhuset och träffa styvpappa på en fika trevligt att träffas vi har ju inte setts sedan i våras när Ludde föddes sen köpte jag lite trä tulpaner till min vän som fick nya Lungor förra veckan de hittade inte henne i systemet och jag fick minsann lite panik hoppas och ber att du har överlevt detta finaste Anne Kärlek & Ljus till dig finaste du så skickar jag dina trä blommor via posten.
Hej min Lars lite små tecken ifrån dig idag St Lars visade vägen sen en låt som jag helt klart kopplar till dig tack fina du . P börjar mer och mer vara avslappnad hemma hos oss och vi Alfons är lite svart sjuk på honom och Zäta gillar ju alla karlar känns lite som om du har godkänt honom oxå så bra han är toppen och vem vet vad framtiden har för oss hoppas en massa underbart älskar dig min ängel ha det bra i himlen Delicia



Inga kommentarer: