fredag 28 december 2012

TGIF, Big time ..........


Foto

Trodde aldrig på riktigt att denna dagen skulle ta slut men det gjorde den tack gode gud och nu är det Fredag mys pyjamasen är på och laddar nog med en go film innan jag skall sova , hade planerat besiktiga min bil efter jobbet men de stängde mellan dagarna kl 16 annars 18 grrrrrr!!! så på Onsdag får jag fixa det på lunchen .. Ap trött är jag skall vila i helgen och vänta tills jag får träffa fina Mr P känns som en evighet tills dess fast jag träffade honom igår kär & galen på hög nivå härliga känslor Hmmmmmmm.....
Ha en underbar fredag alla underbara massor av kärlek & ljus till er ....

Hej min Lars saknad som bara den men sorgen har lättat så skönt Mr P kom in i mitt liv i just rätta ögonblick och jag vet att det var du som sparkade mig i rätt riktning hahaha hade ju inte alls tänkt att det skulle bli som det blev tack kan jag bara säga ha det bäst i himlen xoxo Delicia

Foto

Inga kommentarer: