lördag 22 december 2012

All I want 4 Christmas is you .......

Så där ja uppe så tidigt denna lediga dagen tog mig en snabb expresso och nu lyssnar jag på Absolut Christmas helt galet jag längtar efter julen och allt som tillhör och jag är den som verkligen är ingen jul tokig person men jag är kär och galen kanske är det de som bubblar jag hade inte mycket pengar att spendera på klappar i år och jag hoppas att barnen blir nöjda imorgon skall det firas hemma hos Marie & Anton då kan det bara bli underbart på alla sätt jag skall bara jobba ett par timmar sen skall det firas och jag önskar mig inget i julklapp mer än livet skall fortsätta vara lika underbart som det är nu jag har allt jag kan önska mig jag är så lycklig och tacksam och hjärtat full av kärlek och jag kan lätt säga att lyckligare kan jag inte bli Tack Universum för mitt fina liv , min barn , mitt hus , alla vackra vänner i mitt liv och min fina Mr P, livet är så underbart . Jag är så tacksam och är övertygad att positiv tänkande fört mig dit jag är Tack Kärlek & ljus till er alla ...

That´s true 
Hej min ängel jag tackar dig för underbara 20 år med dig jag vet att det är du som har fört mig mot kärleken igen tack min älskade ha det bäst i himlen din Delicia 


Inga kommentarer: