måndag 3 december 2012

Damn Cold !!!

Nu har den kommit även till skåne kylan och snö huvud samtalet hos alla och även jag Brrrrrrr och jag kan inte säga att jag gillar det sydstatare flickan som jag är så trivs jag bäst i värme snart tar jag av mig mina pyjamas och ersätter dem med min goa Onepeice raggsockar och ber en bön att det är vår imorgon när jag vaknar kl 6 imorgon bitti fast jag tror inte att det kommer hjälpa med en stilla bön till han där ovan jag får väll stå ut och ta detta som en kvinna !!!!
Jobbade idag fast ingen ork i denna kropp fans livs plock o pack dagen försvann inte som det kan ibland göra nej klockan tickade på extra långsamt men jag kom hem tillslut tack och lov vilken långsam måndag och nu ligger jag ner bäddad och med en go katt på mina fötter och tänker inte lämna denna säng förrän imorgon bitti . Skaffade Spotify för ett tag sen och kan nu undra vad fa... gjorde jag innan detta fenomen jag som älskar musik och fungerar inte det my lord Willie sjuger för mig just nu underbara man som jag skall fria till när jag har tappat min kilo fina rockare som jag har haft äran att se 2ggr hahahaah drömma går ju eller ?? Och min Mr P eviga ungkarl som har öppnat dörrar i mitt hjärta som jag aldrig trodde kunde öppnas igen härligt , underbart , vackert och hoppas att det varar läääänge denna underbara känsla ....

Hej min ängel tänkte att jag skulle till kyrko gården och tända lite ljus till dig men ångrade mig så fort jag kom ut brrrr körde direkt till Netto handlade snabbt sen hem jag fixar det en dag , förlåt att jag inte varit hos dig på så jätte länge fast jag vet att du inte bryr dig så känner jag själv lite att jag vill att du skall ha det fint miss you my love take care //D 

Inga kommentarer: