söndag 2 december 2012

Snow oh no !!!!!!!!!

Underbara älskade P har just kört hem jag hade gärna haft honom här ett par timmar till men detta förbannade vädret förkortade vårt möte hoppas nu att han kommer hem ordentligt han har ju inga vinter däck på bilen så att jag kommer nu vara på nålar tills jag hör ett livtecken att han har kommit hem ordentligt , igår kväll var vi hemma hos Silvia & Markus hon hade lagat en kanon fin middag som var ljuvligt god och det var jätte trevlig att vara lite social och vi åkte hem mätta och trötta och somnade gott i varandras famnar  hela natten så tryggt så fint lyckan är total . Jag är så otroligt lycklig att jag tog steget med denna underbara man som verkligen får mig att blomma på ALLA nivåer jag är så väldigt tacksam för våra stunder tillsammans och nu dröjer det en hel lång vecka tills han är i min famn igen längtan kommer att bli enorm fram åt slutet av vecka där dessa fantastiska känslor bubblar och förvandlas till tillfällig galen känsla I LIKE IT !!!!! nu skall jag bara ligga och dra kolla repris av så mycket bättre , tvätta lite och annat som jag har på planeringen ...... 
Att mitt liv skulle se ut så här hade jag aldrig kunnat tänka mig väntan på organ så att ens älskade man skulle kunna vara kvar hos mig var en plågsam väntan och när de äntligen dök upp efter 85 plågsamma dagar var en otroligt vacker halvtimme eller timme innan de skulle placeras i din trötta , sjuka kropp 19 timmar operation var stress nivån så hög för oss som stod bredvid , när du tog ditt sista andetag kändes det så overkligt hur kunde du dö fast du var upp kopplad till alla dessa maskiner detta händer inte mig / oss du kunde inte dö lämna mig ensam med allt hur skulle jag klara av att leva utan min man min livs kamrat pappa till mina barn du dog i mina armar jag begravde dig och bar sedan din urna och placerade den i jorden tack för denna äran min ängel , jag lever mitt liv utan dig och det har varit så otroligt smärtsamt i så många månader jag har rest mig och nu tänker jag njuta för fullt av mitt liv och vackra P har hjälpt mig kommer ur detta svarta hål i min själ . Tack Gud , Jesus & Universum för min styrka mitt liv all smärta du har givit mig har gjort mig till den personen jag är och jag kommer att vara tacksam för resten av mitt liv amen !!!
Mr P är hemma så skönt att han inte är på de snöiga farliga vägar <3

1 kommentar:

nettan sa...

P=pure love

Härligt gumman, du o ungarna är verkligen väl värda att kärleken tittar in i huset igen.

Kärleken övervinner allt som min f.d arbetskamrat brukade säga. O visst har han rätt.

Mys på o var rädd om Dig