torsdag 13 december 2012

Lucia !!!

Vaknade så in i attans tidigt kunde inte somna om så bara upp och laga lite kaffe 19 minus ute fy bubblan va kallt skulle till jobbet lite tidigare och dricka glögg och saffrans bulle och få en bur peppar kakor ifrån tomten som är en liten tradition på Distans Apoteket morgon mys men det tog snabbt slut så var det bara in och jobba långsam dag plock och infattning och imorgon blir det övertid inarbetning till Jul 06.30 på plats llär vara lagom trött tills tjej träff imorgon en enkel glögg afton med de bästa kollegorna vad hade jag gjort utan er finaste tjejer ......... 
Har nu hittat lilla röda julgran skall nu damma av den så skall det lysa som Red Light District i mitt vardags rum , jag längtar otroligt mycket tills jag träffar finaste Mr P  så snabbt man kan vänja sig vid en person som framkallar så mycket vackra känslor <3<3<3 nedräkning tills jag får se dig finaste P kärlek & ljus till dig ....
Nej nu får denna frusna kvinna krypa ut från under täcket och in och jul pynta lite i mitt vardags rum ....
Hej min Lars jag borde ner till din grav och tända ljus förlåt att jag har så mycket annat nu att göra du är inte glömd // Delicia

Inga kommentarer: