onsdag 5 december 2012

Getting on with my life ......

Vakna innan klockan inget nytt men idag skulle jag börja 06.30 så att vakna kl fem var ju lite tråkigt om vi säger så idag är det Onsdag mitt i veckan närmre helg än igår och det gillar vi skarpt och att arbets dagen slut oxå jisses vilken dag och så jäkla glad att det inte blev övertid på efter middagen oxå men jag tror nu att jag skall hoppa detta med att jobba över det ger mig inget verken på banken eller någon annanstans och min hälsa är på topp och varför skall jag slita som attan på en arbetsplats som inte ger tillbaka ????????? Nu skall jag aktivt börja leta nytt jobb jag är 44 år och tjänar 19300 kr ja jag skäms lite men det har ju betalat våra räkningar när vi var 2 nu ensam och änkepension snart slut och jag skall inte klaga det finns de som har det värre men man skall kunna leva oxå eller ?????? så är det någon som känner någon som behöver en bra arbetare hör av er jag vet och känner att 2013 bli DELICIA´S år så jag får vänta och se vad livet har för mig / oss här spännande minsann lite kul att dag drömma undrar hur länge P finns i mitt liv eller kanske någon annan dyker upp eller postkods miljonären , min blivande bok hur kommer den att bli , hur vacker jag kommer att bli efter op ??? härligt att tänka så positivt om livet när jag för ett år sen var så deprimerad att jag knappt orkade borsta mina tänder och så ingen ljusning alls bara sorg och bekymmer och om du läser detta Mr P vilket jag inte tror att du gör så hoppas jag att du finns i mitt liv du gör mig lycklig och som bonus känna mig som en tonåring igen vilket är super kul Hmmmmmmmmmmm längtar till helgen finaste P My Lord !!!!! så nu får jag sluta skriva om dig får snart bikta mig hahahahahahaha!!!!!!

Efter jobbet mot Maxi i 100/90 pulka skall köpas förra året tog de slut och Joel var lite sur och iår fick han en fin svart pulka jag har nästan inte sett honom sen snön kom till skåne , jag ligger som vanligt under 3 täcken med min onepeice och tjocka katten på mina fötter och fryser får kanske investera i en OBH nordica värme filt nu eller så får våren dyka upp snabbt !!!
Hej min ängel hoppas allt bra i himlen du slipper i alla fall jobba det var du mest orolig för efter transplantation minns dina ord jag vill aldrig mer jobba jag skall bara vara hemma och ta hand om dig Delicia som du har tagit hand om mig fina ord du sa och det var bland de sista ord du sa till mig love you babe take care up there 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära du. Så skönt att läsa om allt bra som har kommit till dig. Jag önskar dig allt gott. Här är ingen förändring, mannen har kol, och det gör att han inte blir bättre utan bara sämre. Trots att han fick ett nytt hjärta, så blir våra liv bara jobbigare. Men jag blir glad av att läsa om dig och om din nya kärlek för det e det nog ;). Hoppas att det varar, Och det tror jag att Lars också önskar. Ha det gott. Hjärta nov-10

Delicia sa...

Tack finaste Hjärta nov-10 jag skickar lite kärlek & ljus till er båda tack för att du finns <3