lördag 8 december 2012

Prins Charming !!!

Vaknar kl 7 idag kommer min Prins längtar att pussa på honom , jag skall nu svälja lite Java sen börja på dagens skörd av tvätt plocka lite sen laga lite mat som jag kan bara värma upp sen när det är dax att äta . det är kallt ute hoppas bara att tågen går som vanligt annars kör jag minsann och hämtar P . Lyssnar på fina Pink på spotify längtar att se henne live underbar artist man kan inte säga annat . 
Snart är det Jul känns som om jag inte bryr mig så mycket kostar bara en massa pengar och är en väldigt överskattad dag kan jag tycka för 2 år sen ganska extakt idag sövdes du ner minns när läkaren ringde och frågade om de skulle koppla dig till respirator frågan löd VILL LARS LEVA !! kände paniken klart han vill leva din dumma jäv....... han är prio 1 på transplantations listan koppla honom NU !!!!!! jag slängde av barnen på kupolen en stor brottar tävling sen körde jag som en galning mot CSK och möttes av en intuberad man och en apparat andades åt honom så overkligt men skönt han såg väldigt avslappnad ut dessa minnen plågar mig fortfarande ångest på så hög nivå i så många månader mycket omänskligt och hur jag fungerade som mamma och ta stora beslut i våra liv det fattar jag än idag inte att jag klarade av . Nu lever jag varje helg av att träffa en ny man som gör mig så lycklig de små stunder vi har han gör det möjligt för mig att glömma detta och tänka på kärlek , lycka , lust är så levande med honom så skönt jag som har varit död inombords av all tragik som kom min väg och slet ut mitt hjärta är det fel att vilja känna allt underbart som P han framkallar ??????? Du är död min Lars du kommer inte tillbaka måste jag tänka du hade inte velat att jag skulle vara ledsen det vet jag så därför njuter jag varje sekund jag kan med min P denna man är svår att fånga kanske därför att han är så spännande jag vet inte valde honom med omsorg att ta steget vidare med han är så snäll och jag ville ha en snäll person att göra det som behövdes göra för att gå vidare som kvinna och inte sörjande änka och att han är kvar nästa 3 månader senare är en bonus jag kan inte hjälpa att jag känner mig kär och vill ha mer av det goda och om han inte hade känt något hade han nog inte varit kvar i bilden eller jag vet inte hur män de tänker .... Nej nu skiter jag i att vara djup och tänkande det blir bara jobbigt ha en underbar Lördag alla för det skall jag ha ...............................

Hej min Lars ha det bäst i himlen du är saknad 

Inga kommentarer: