torsdag 1 augusti 2013

Flytten hemifrån !!

Upp och hoppa idag skall Hannah flytta så skoj för henne och så fin lägenhet hon har jag skall hjälpa henne och stora sängen får vi vänta och ta när hjälp kan fås ifrån någon som kan köra med släp så resesäng få bli hennes lösning en vecka eller så , detta kommer att bli jätte bra dax för henne att kämpa själv och inte få det serverat jag är trött på att vara servitris och skall själv få lite mer ordning på mitt här hemma kan bara säga GÖTT med stora bokstäver annars inte mycket som händer här idag mer än flyttlådor jag längtar att ut och gå ikväll skall bli en lååång promenad taggar redan nu . Imorgon skall jag hem till han med stort H längtar och kan bara hoppas att denna brud hittar hahahaha utan problem alla som känner mig vet att jag kan köra vilse i staden jag bor i vilket jag har gjort och veckan efter händelsen fick jag en GPS ifrån min man jaja det skall nog gå bra puss & kram hela dagen // Delicia  

2 kommentarer:

Elisabet55 sa...

Inte lätt om man har svårt att hitta,tur du fick en gps =)
jag har 5 barn,men det är bara Rose-Marie som är 18 och är måttligt utvecklingsstörd med autism som bor hemma.Börjar känna att jag vill ta hand om mig själv nu.Ska söka gruppboende åt henne till våren,hon fyller 19 då.

Delicia sa...

Bra Elisabet dax nu för dig att leva och må bra kärlek & ljus till dig <3
bilen busade så nu tar jag tåget och han kommer och hämtar mig som det kan bli ha det bra fina du