fredag 2 augusti 2013

Roadtrip mot Tågtrip ..........

Ja flytten gick bra fram o tillbaka från Svartmannagatan till Hannah´s nya lägenhet så fint hon har det så skoj för henne att äntligen få eget boende men när jag kramade om henne och hon stängde dörren då var tårarna nära mitt första barn har flyttat hemifrån detta kommer att bli så bra . Sista vändan med Forden kändes inte riktigt bra har alltid musiken väldigt högt i min bil fick stänga av musiken för att det kändes annorlunda  fattar inte detta gick bra hela dagen och olja fick den dagen innan och fan med jag skall ju på roadtrip mot hjärtats destination detta fick bara inte hända , men efter grannen lyssnade på Bettan och sa att du kan nog inte köra fick tågbiljetter beställas men men huvudsaken är att jag kommer till honom och det gör jag kl 10 går tåget och det skall bli så skoj hela helgen , sista helgen på min underbara semester kan ju inte få ett bättre slut ...........
Igår bestämdes PW så fort jag vaknade längtade hela dagen att få min egen tid och passade bra nu då för att bilen krånglade och arg var jag och det gillas inte så rensa hjärna var passande gick raskt i en km sen jäkla började benen springa små små steg jämn fin andning högt musik i mina öron tittade jag upp emellan åt bestämde mål nådde dem och bestämde nya helt otroligt jag kan , jag lyckades som jag har tränat på att gå snabbt få en bra kondition och från ingenstans så började bara min ben att springa när jag kom hem så var jag så lycklig jag ville ringa pressen eller nått , sprudlade känslor sköljdes genom min kropp fy fa..... vad jag e bra och detta skall göras igen och jag ringde inte pressen det fick bli Facebook istället hahahahaha!! 
Ha en fantastiskt helg alla underbara för att det skall jag , glöm inte att tacka för det lilla som gör livet så underbart att leva massor av kärlek & ljus och pussar & kramar // Delicia
ungen har badkar som mamma kommer att bada i 

nöjd 

sovplats 

söta köket 

fint utsikt över stan 

den blommar Lars växt <3

Nöjd , lycka , kärlek 

Prins Alfons 

Inga kommentarer: