måndag 5 augusti 2013

Tillbax på jobbet ...........

Min helg har bara varit helt underbar kom hem vid halv elva och jag saknar redan killen e ganska underbar så e det bara Hannah kom och mötte mig hon ville ha lite sällskap en vän till henne hade dött i helgen och för ett par år innan dog just denna killens flickvän i en tragiskt olycka så att de e nu förenade i himlen RIP kära J du var en fin kille kärlek & ljus till din familj .... liten promenad hem massor att prata om ungarna hade varit på sitt och var glad att se mamma fina barn älskar er ni e så duktiga ... kom i säng innan tolv ganska trött . Klockan ringde men då hade jag redan varit uppe en kvart men jag kan inte ligga och dra som jag har gjort i en månad nej nu skulle jobba kläderna på och cykla till jobbet kul att se alla igen men allt de roliga försvann innan fikat gud hur skall detta gå om jag tyckte att första dan var lite plågsam ??? Om 5 veckor får jag svar på jobbet jag sökte vi får se .......... Började dagens jobb på livs sen blev det både läkemedel och sjukhus på de dagen gick förbi kom hem sov som en gris i en timme helt utmattad ... vakna och ta min kärra och mot Netto allt slut i kylen och min bil e inte kry och givetvist handlade jag så in i bomben inte kul att dra och bära tung kasse men kom hem tillslut . Nu laga mat på med en maskin tvätt sen skall inte mer göras idag ha det bäst alla fina massor av kärlek & ljus D
Har inte saknat dessa vill ju ha mina flipflops ...

Gulliga bubbel katter vid packbordet någon haft tråkigt ....

mycket tung  kärra ....

Inga kommentarer: