måndag 26 augusti 2013

Monday bloody monday ..

Vaknade som vanligt 05:30 och mådde verkligen inte som jag bruka göra tycker mycket illa om Måndagar i och för sig för att det betyder dax att jobba men idag ont i huvudet , magen spökade och allmänt kass försökte fram till kl sju men ringde minsann in mig sjuk en sak jag aldrig gör och sen somnade om tills 10:30 så nått var det kan jag säga för att somna om så där det gör jag inte har fortfarande ont i huvudet och mina öron och känner mig lite ledsen så att jag tror att jag behöver en dag i sängen och gråta ut allt som bekymrar mig och jag har nu redan börjat .................Pigge sa till mig när jag träffade honom strax efter Lars dog att jag måste tillåta mig själv att vara ledsen även om man har något nytt och idag känns som en sån dag ... Ja jag kan vara ledsen för rätt mycket ibland fast jag försöker hålla mig på topp jag är så ledsen att min fina Lars behövde plågas så in i helvete och jag stod bredvid och såg detta och kunde inte göra ett skit , jag är så ledsen att mina barn är utan en pappa och jag skall fostra dessa ungdomar själv , jag är så ledsen att alla pengarna efter Lars gick till helvetes konkursen och min stabilitet ekonomiskt sätts på gungning .. Jag kan känna mig lite ledsen för P historian och känna mig ledsen för att jag tillät mig själv att bli så överviktig att jag var tvungen att ha hjälp av en operation att kunna älska mig själv .. Ja alla har vi nog dagar att man skall stanna i sängen och gråta en dag , men jag kan känna oxå en enorm tacksamhet för allt vackert i mitt liv Tacksam för min Lars i 20 år tänk så fint och att mina barn hade den bästa pappan , jag är tacksam att vi har pengar så att vi klarar oss , och tacksam för att jag träffade P som hjälpe mig ur denna depression och så tacksam att jag fick denna op så att jag kunde älska mig själv och till sist tacksam för min nya kärlek som är en underbar människa som är på samma plan som jag själv är så jag har mer att vara tacksam över men jag tänker ändå stanna i min säng och gråta en skvätt till ha en fin dag alla kärlek & ljus till er over and out Delicia

Inga kommentarer: