onsdag 21 augusti 2013

Lill lördag ...........

Pigg som en mört kl 05:30 sen vet jag minsann inte vad som hände så trött som jag har varit idag räknade ner hela dagen tills kl blev 15.45 varit på sjukhus hela dagen plockade ett par rundor sen stannade jag i packet tills det var dax att sluta direkt hem bytte om sen slocknade jag , vaknade ganska exakt en timme senare ner i tvätt stugan , fyllde på stora akvariet , iväg och handlade ja det hade jag inte orkat om jag inte hade fått min skönhets sömn skall jag säga . Har inte tränat på en vecka nu får lite fnatt men kroppen e ganska sliten behöver kanske lyssna , imorgon skall jag hjälpa till att få Hannahs säng på plats hon har själv fixat skjuts då kan jag hjälpa till att puta upp den 6 våningar sen kanske kan jag få lite ordning på allt nu när Hannah är flyttad skall bli gott att måla om hennes rum och flytta ner Loppan men men vi tar det som det kommer ingen stress ......

Tänker lite mycket på allt idag kanske därför jag är så trött??? har mina dagar där hjärnan går på högvarv tänker så att det knakar på allt om jag gjorde så då hade???  och oftast kommer jag inte fram till något och förstora upp saker i onödan   gillar inte det , tänka lagom e bäst så då struntar jag i detta , spara det energi till andra saker . Ha det bäst alla fina 


Inga kommentarer: