lördag 24 augusti 2013

Lata Lördag !!

Gårdagen trädgårds fest kan inte annat än säga så trevligt massor av underbara artister och bra väder åhh så kul vi hade men brukar vi ha 3 året jag är med på detta underbara i Lotta´s trädgård på Norregatan och fler gånger blir det kan jag säga , saknade min finaste han var på partaj med sina vänner och vi kommer nog att träffas nästa vecka hoppas jag , idag blir nog en dag i sängen känner hur sliten kroppen blir av en flaska vin hahaha men men det kan vara gott att chilla oxå kanske piggnar till mig i efter middag och tar på mig tränings kläderna och drar ut en runda ... Zack har sin första spelning idag kanske stannar jag kvar och lyssnar på honom men om han är nervös så kanske det är bättre att jag åker hem igen vi får se .. ..
Jag vet att jag kan tjata men gud vad underbart livet är känner en sån enorm lycka och tacksamhet varje dag en sån underbar känsla som inte kan egentligen beskrivas med ord .. Så skönt att jag har funnit denna lycka och kärlek till livet så synd bara att det har tagit så många år att komma dit bättre sent än aldrig antar jag att man skall säga i detta läget .. Så alla vackra underbara ha en fantastiskt dag massor av kärlek & ljus till er va rädda om varandra och vara tacksam för det lilla som gör livet så underbart puss & kram Delicia
Köp inte detta vinet bläääääää

Mixess Mumms !!

Kö till dasset varför gick inte jag innan KNIIIIIP !!!

Varmt o gott att kissa 

Lykta 

Sitter gott 

Kvällen e slut drickan med 

Dimstore Junkies

Min finaste Sara <3 


2 kommentarer:

Elisabet55 sa...

Gläder mig att höra hur fint livet är för dig,vilken lycka du känner.Låter som en härlig fest du var på =)

Delicia sa...

Det kommer till dig med jag lovar fast du kommer ha tuffa dagar framför dig <3 Jag är så tacksam för de vackra 20 år jag fick med min man och så tacksam att jag kan älska igen efter all sorg <3 Trädgårdsfesten är en jätte trevlig grej som min vän har fixat i 4 år massor av musik och underbara människor gör denna tillställning så jätte mysigt , ha det så bra fina Elisabet jag skickar massor av kärlek & ljus till dig massor av skåne kramar Delicia