torsdag 8 augusti 2013

Nu e det nära .............

Uppe innan tuppen gott fast jag börjar inte att jobba förrän kl 08:45 den timmen extra går snabbt men tvi så tråkig . Idag har det åskat som attan i Skåne ruskigt varmt ute fortfarande endast solen som fattas hösten är runt hörnet vet inte vad jag skall tycka om detta Sommar är det bästa årstid jag vet och nu när jag inte mycket fett på kroppen har kommer jag nog frysa som attan denna höst och vinter jaja jag tror att jag kommer att överleva hahaha !!! ligger redan i mina pyjamas under täcket och gottar mig tror inte att denna kärring orkar upp mer idag latmasken har tagit över med stora steg tufft att börja jobba igen efter semestern tänk om man var ekonomiskt oberoende så gott det hade varit jag vill så mycket och kan så lite pengar bromsar mig en del fast jag vet att man inte skall önska ha mer pengar och jag vet att det finns dem som har det så mycket värre än jag och jag är otroligt tacksam att jag får allt att går runt på mina små kronor och om man bara tänker sig ha lite extra är jag ingen girig person .......... Jag vill gå på konserter , resa inte bara utomlands men till syster lite oftare än vad jag gör nu slippa vända på kronorna ja drömma får man ju vi får se hur det går på lönesamtalet , märks nu stort när jag inte får änkepension längre konstigt att man bara är änka i 2 år hahaha knasiga bestämmelser de har kan jag tycka .... Imorgon e det Fredag tjej träff skall bli mysigt träffa en kollega som har flyttat till huvudstaden och är nu i Skåne på besök vi skall äta gott & dricka och ha det jätte trevligt , nu kommer lille Joel hem hör jag nu skall vi beställa hans födelsedags present en ny skateboard önskar han och det kan han väl få ha det bäst alla vackra massor av kärlek & ljus till er xoxo D

Hej min ängel jag läste en text i morse fick mig att nästan börja gråta för just detta upplevde jag med dig du använde nästan dina sista ord att säga att du älskade mig jag tackar dig för din kärlek i alla dessa år min fina hoppas att du har det bra i himlen massor av snygga brudar , snabba bilar , go mat och mys önskar jag dig ..................If I hade 2 choose between loving you and breathing ..... I would use my last breath 2 tell you I love you .....<3 <3 <3 <3 <3 

Denna fina tavla har jag köpt 

Inga kommentarer: