söndag 25 augusti 2013

Sunday Morning ............

Sovit 4 timmar inatt fick vara uppe Zack skulle hämtas efter sin spelning som gick bra nöjd unge och då var det värt att vara uppe ett par timmar längre ,  jag kan inte tro att det blir så mycket gjort idag heller men men lite skit har ju ingen dött av och hemma hos mig kan det vara lite stökigt . Jag har nu på morgonen kokat ihop en lista på Spotify så att jag kan ha underbar musik i mina öron när jag skall ut eller boxas måste ha högt tempo vill inte ha tryckare och annat mys musik.

Imorgon e det jobb igen helgerna går otroligt snabbt fast jag tog en xtra dag imorgon skall jag oxå fotograferas min pin up bilder skall jag ta hahah ja vet att jag är tokig en kul grej bara trivs med mitt nya jag, är inte riktigt taggad och jag stelnar framför kameran så tösen kommer ha att göra hahaha . Saknar min goding fast det har bara gått en vecka sen vi sågs sist man vänjer sig snabbt att ha någon i sitt liv att prata & umgås med ..Ha en go Söndag alla fina 
Zack´s Första spelning och det gick bra 

Lägg till bildtext

Inga kommentarer: