fredag 9 augusti 2013

Friday I´m in LOVE !!!

Underbara dagen e här och halv dag på jobbet ja helgen börjar perfekt saknas bara en person som är en så där 20 mil härifrån. Fest med töserna kl 18 på puben snart taggar med bra musik snart hopp i duschen och mot kära Åsa lycklig i själen underbart härligt vackert är mitt liv och jag är så tacksam för att härligt , vågade inte ut och gå min power walk sist jag gjorde det innan fest blev jag kalas packad och det skall jag inte bli idag hahahaha hoppas jag i alla fall vet inte riktigt vad jag skall ha på mig men det siktar år byxor & tshirt e inte riktigt sugen på att klä upp mig så casual få det bli och det spelar ju ingen roll i och för sig ..... Ha en underbar Fredag alla underbara vackra för att det skall jag massor av kärlek & ljus och pussar & kramar Delicia
Härligt <3

Inga kommentarer: