onsdag 14 augusti 2013

Mitt i veckan !!

Ja då var det Onsdag och bara en jobb dag kvar semester på Fredag då åker jag och grabbarna mot kärleken vara där över helgen Joel vill till Ullared inte min favorit ställe men vad gör man inte för sina barn hahahha !! men jag kommer nog inte att plågas får se om man hittar Ola-Conny o Morgan .. Bättre jobb vecka denna veckan lite mer att göra förra veckan var pest och pina skönt att det känns bättre och snart är även alla kollegorna på plats och då rullar allt på som vanligt .. Bariatric center ringde idag de ville veta hur jag mådde efter op och var glada att jag mådde bättre var rätt så kämpigt i början kräkte i 2 månader usch det var lite jobbigt jag skulle öka protien intag pga jag tränar så mycket som jag gör så det skall nu kokas ägg för äckliga dricka det fixar jag inte .... Ny iPhone är nu installerad så fin den e skall aktiveras imorgon min gamla är  trött och kommer att säljas så fort som nej inte mycket mer att säga nu skall jag in i duschen efter hård box - styrke pass sen in till grannen och hämta tomater de hade lite överskott en go kväll framför tvn skall det bli massor av kärlek & ljus till er alla 
Nya leksaken <3

Svettig box pass 

Inga kommentarer: