lördag 10 augusti 2013

Loving life ..

Uppe 05:30 pip fast jag somnade mycket sent pratade med finaste killen , jag har det sååå bra träff med finaste kollegorna igår go mat & dricka och massor av skratt en perfekt kväll som vanligt jag är så lyckligt lottad att ha så många fina vackra människor i mitt liv . Jag hade planerat en PW nu på morgonen men har huvudvärk så jag får ligga och dra en stund och se om det går över kanske kan somna om skall bara vara idag städa lite här hemma . Jag kan tala i timmar om mitt underbara liv och kan bara hoppas och ber att jag kan inspirera andra att öppna upp och se livet som jag gör , minns när min Lars var sjuk och jag var bitter på det liv jag hade allt var mörkt och jobbigt synd att det skulle ta flera dödsfall i min familj att bryta ner mig och bygga upp mig till den jag är idag men om det var det som krävdes så är det ok .. Börja alltid dagen med att tacka för det man tycker är viktigt , att vara tacksam är bland de största vändnings punkterna i mitt liv öppnat så många fina dörrar och de orden jag fick till mig för snart 3 år sen är jag tacksam för . Va tacksam före tog mig ett tag att fatta vad personen menade fick det till mig genom bloggen tack för de orden kära du det har ändrat mitt liv till det bättre ... Jag önskar er alla en underbar dag full av kärlek & ljus Delicia 
Rally bilar på stan    Lars siffror 112 =  21/10 2010 kom på listan ..... 1/2 2011 dog och en Porsche !!!

Nacho mumms...

Kaffe Carlsson 

Extremt gott blandning Orgasm & Sex on the beach hahahaha!!

Sara & Magnus  och Jag 

Inga kommentarer: