tisdag 15 februari 2011

Beställa Gravsten !!

Idag skall jag till begravningsbyrån usch då vill inte förstå att detta händer oss , vi har valt en fin sten till dig mitt hjärta allt kommer bli så fint , hade varit roligare om vi skulle ha gatufest istället som vi hade planerat ha till dig när du kom hem ifrån Göteborg , jag har packat ner din kostym du hade när vi gifte oss lite bilsport kort på barnen som du hade i din bil =(

Gravsten är vald så fin den blev så glad jag blev att det blev fint alltså vi skall bara bestämma vilken färg på stenen och text sen e det klart <3 fa.... att det blev så här jag är så ledsen att just du behövde dö min kära detta skulle ju bli så bra nya organ nytt liv och allt vad det innebär , jag har inte sovit med dig sen augusti tänk att aldrig mer sova med dig lukta på dig ,hålla om dig så tungt att tänka så . Så ofattbart ,overkligt så fruktansvärt usch hur skall jag klara mitt liv utan dig min älskade underbara man ...............

3 kommentarer:

tazmania sa...

Jag tänker på er varje dag, det är så orättvist att det skulle bli så här.
Höll verkligen tummarna för honom att det skulle gå bra.
Nu sitter han där uppe och vakar över och ser till att ni får det bra ändå.
Kram
T

Delicia sa...

Tack kära du , det gör han sa till barnen nu har vi världens finaste skyddsängel <3

Helena sa...

Tusen tack för din kommentar, det värmer verkligen otroligt mycket!<3
Du verkar vara en sån himla fin människa och det känns så orättvist att det blev så här.
Tycker absolut att ni ska anmäla er till det! Dom vill nog mer än gärna hjälpa er! Tänker på er! Styrkekramar