tisdag 1 februari 2011

Op nr 9

Idag skall Joel börja skolan kl 10.30 han gjorde en deal med fröken att får börja en halv timme senare bättre än inget och han själv fick bestämma det var ju det viktigaste så nu kan han hinna med att spela xbox innan skolan det e grejor det ..
Idag blir det oxå operation där de skall lägga in svampen för att täcka operations öppningen det skall bli skönt ett steg närmre stängning som vi ser så fram emot , Jag hade ju föreställt mig ett stort plåster när han var färdig transplanterad och hade inte i min vildaste fatatsi kunnat tänka mig att min man skulle vara öppen i mer än 2 veckor helt otroligt vad vi har fått gå igenom , min man är unik just denna kombination av transplantation lunga /lever har de gjort 2ggr innan Lars nr 3 i Sverige

kritiskt läge blodförgiftning ............
Kära Gud nu ber vi igen ...
Kära Gud, Jesus , Universum hjälp min vackra man fixa detta hjälp hans organ jobba så att de inte lägger av ge honom styrka att leva , hjälp dessa fina läkare göra kloka beslut , kära alla skyddsänglar va med min älskling hjälp honom orka kämpa vidare Amen <3
Skicka en kommentar