måndag 21 februari 2011

Måndag

Idag skall jag till läkaren och se hur länge de kommer  sjukskriva mig hoppas i alla fall på en månad till känner mig mer och mer ostabil eller så förstår hjärnan mer och mer vad som har hänt , Ja det har hänt det som inte skulle hända älskling du är död så för jävligt så tråkigt så sorgligt så ensamt saknar dig min älskade now and forever =(

Varit på Vänhem ny Läkare verkar kanon han ringer efter begravningen och se hur stabil jag är helt slut det är inte mycket jag har gjort idag helt utmattad så nu ligger jag här och tänker på hur allt är ......

Ja nu älskling börjar det bli många som har anmält sig till kaffe efter begravningen det kommer att bli mysigt trångt i ditt hus synd att du inte kunde vara med och träffa alla våra vänner, helst hade jag sluppit denna begravning sa efter svärmors att jag ville inte gå på fler begravningar och nu planerar jag din för fullt helt ofattbart , men du kommer att få en fin begravning min älskade det lovar jag dig och ja jag kommer att närvara och hoppas nu att jag slipper gå på fler begravningar på mycket mycket länge =(

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tänker på er så ofattbart allting!!Kram Monica

Tina sa...

Lilla Delicia,

livet är bara så ofantligt orättvist, finns inga ord för vad du fått uthärda, kram min vän