söndag 20 februari 2011

A New Tattoo !!

Idag skall det hända skall bli spännande , jag saknar dig min älskling när jag går upp på morgonen är huset så tyst , då fattar jag att du inte finns jag kan inte känna din närvaro , var är du någonstans ??? har du förstått att du är död eller är du förvirrad över var du är?? tusen frågor ,älskar dig min älskling <3

Marie & Anton ,Hannes & Philip och Nea kommer idag de skall röja ute jag säger bara Brrrrrrrrrrr!!!!

GRATTIS Marika som kom med i körslaget så najs , så glad jag blev för din skull
jag kommer inte missa att avsnitt <3

4 kommentarer:

Anonym sa...

Goa du.. Det är inte Körslaget på tv, utan det är Musikslaget som ska vara här i stan, nere på Björket =) Men det ska bli så skoj.
Tack själv för pratstunden igår, det var så skönt att få prata med dig. STOR KRAM

Anonym sa...

Hur gick det med tatueringen idag?
/ Marika

Tina sa...

Kära Delica, bra att du har mycket omkring dig, bra du har så många vänner, det finns de som sitter när en nära gått bort och alla bara försvinner, så det glädjer mig att du klarar din svåra tid så pass bra, och i natt hade jag en så konstig dröm i natt, min pappa stod där o vi hade det så bra, och allt var så verkligt som vi båda var i paradiset, önskade att jag aldrig skulle vakna, önskar att du får en fin dröm om Lars, för det var underbart att få uppleva, tänker på dig kram

Delicia sa...

Då har jag missuppfattat körslaget/musikslaget grattis till dig då måste jag ner och kolla på björket <3