fredag 18 februari 2011

Ett nytt försök !!

Idag skall jag försöka starta min bil på nytt måste ju till soptippen och lite andra ärenden, jag skall oxå kämpa lite med min tvätt hög som inte är liten skall ni veta , Igår var en jobbig dag var på banken , alla våra små tillgångar som vi har haft har jag fått leva för i Göteborg sen har barnen bott hemma oxå , all pendling mat mm har kostat enorma summor ,har nu fixat en Jurist att hjälpa mig med bouppteckning hoppas på det bästa nu vi kan väll inte ha det jobbigt hela vårt liv

Barnen har det oxå jobbigt ,de går som små zombies här hemma , jag hoppas att skolan klarar av detta med att hantera allt rätt , jag gör faktist så gott jag kan , vi pratar , bearbetar så gott det går en dag i taget , ett steg i taget .

Snäll Gud, Jesus,Universum hjälp oss komma på fötterna igen , lätta våra sinnen och hjälp oss fixa det ekonomiskt <3

6 kommentarer:

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Får ni någon som helst hjälp från någonstans? Sjukvården?

Delicia sa...

Nej skånsk sjukvård dödade nästan min man varför skulle man få hjälp nu , läkare sjukskriver mig ett tag till hoppas jag , jag behöver nu hjälp ifrån postkods lotteri hade varit skit bra !!

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Jag förstår dig, men jag tycker fortfarande du ska kontakta psyk för hela familjen, även om ni inte får hjälp direkt!

Anonym sa...

Psyk här i stan kan bara skriva ut tbl,något annat är dom tyvärr inte intresserade av,bättre o kontakta en riktig psykolog isf,,kram Monica

Alltid Rött Alltid Rätt sa...

Jag vet någon som fick hjälp för tre år sen via psyk i Hässleholm och fick bra hjälp som jag fattade det. Minns däremot inte hur lång tid det dröjde innan hon fick hjälp, men hade kommit ihåg om det var jättelång tid.

Anonym sa...

När man har sorg är ett år för lång tid o vänta på hjälp dessutom så frågade jag dom senast i veckan vad dom kan göra mer för min son änn att skriva ut tbl o svaret blev inget men hade vi bott i sthl så hade vi fått mer hjälp..en bunte inkompetenta rackare är dom
En syster har jag även som dom skriver piller till men inget annat så Delicia kontakta nån psykolog o du vill ha hjälp el ring mig jag tar inget betalt,,kram Monica