onsdag 16 februari 2011

Storstäd på Svartmannagatan 9

Jag som jag har skrivit så har vi knappt varit hemma sedan Augusti och den kan jag säga e inte vackert , min kära vän Marie kommer med sin enorma energi och vi skall röja , vi får ha det lite fint till begravningen som jag fortfarnde inte kan fatta jag skriver det upprepar det och ändå kan jag inte förstå att min underbara inte finns hos mig mer , jag saknar dig Lars det är så tråkigt att detta hände just dig som vi kämpade för att överleva och du mitt hjärta kämpade mest av oss alla , Jag kan bara säga 1000ggr Jag älskar dig min vackra man och önskar att du var i Göteborg på Transplantationscentrum och tränade för fullt för att komma hem .............................

Nu har min underbara vän varit och röjt i mitt hem kan bara säga TACK älskade  du vad hade jag gjort utan dig min Misan tack för att du finns i mitt liv så här rent har vi inte haft det på år Lars är nog lycklig att se sitt hem så skinande rent Tack Anton & Marie och lilla Nea som är mamma upp i dan på ALLA sätt <3

Inga kommentarer: