onsdag 23 februari 2011

Onsdag!!

Ja vad skall jag säga min älskling , var i din affår igår som är nu inte din köpte fisk till akvariet så det blir fint till begravningen trodde att jag skulle bli ledsen när jag gick in men jag kan bara säga nej det blev jag inte , jag tittade på din familjs livsverk och bara kunde tänka fan vad skönt att slippa detta de som äger det kommer aldrig att blommstra som när ni hade det , så måna om era kunder , sån passion till ert jobb kommer det nog aldrig att bli igen för mig är Stoby Akvarie Affär oxå Död och begraven så 3 dödsfall och 4 med min pappa kan ju bara sätta sin spår ...

Idag skall jag köpa kaktus sand så att jag kan plantera alla kaktusarna i terrariet blir nog lite gulligt Joel vill ha en Kaktus odling skall oxå köpa skor till lille Joel som han kan ha på begravningen planering för fullt inte en lugn stund kanske bra kanske inte vad vet jag , jag känner mig bara tom nu har inte mycket tårar kvar , jag kan bara säga jag älskar dig Lars och hoppas att du kan höra mig ,saknade efter dig kommer att vara så enorm så jag vet faktist inte hur jag skall orka att andas utan dig min hjälte .

Jag hoppas oxå att jag slipper alla dessa förbanade skulder efter din mammas dödsbo men det ser mörkt ut , det kan göra mig lite sur hade tänkt mig så mycket att halvera våra huslån var som ljuvlig musik i mina öron men det blev death metall ganska snabbt så jag får bara hoppas och be att livet kommer att bli enklare , för nu är jag ganska trött på mot gångar så älskade universum ni har tagit min man ,min pappa,min svärmor som var gamal och sjuk så hon är det ok att ni tog , min pappa var alkoholist så hans tid var oxå förbrukad , men Lars det var inte ok min livskamrat är borta för alltid =( så snälla Gud, Jesus & universum nu räcker det låt nu livet flyta på med mindre motgångar ge dem till någon annan ......

1 kommentar:

Anonym sa...

Livet är orättvist,de "regnar" inte jämt någonstans..Hoppas ber o tror att ni haft ert svåra o att livet får le lite mot er!!Kramar Monica