onsdag 2 februari 2011

Varför !!

Jag har nu varit och hämtat dina saker på Tiva tänk att vägen dit kunde vara så tungt har gått dit i så många veckor och varit så glad att få komma till dig alla gångerna , denna gången fick jag en påse med mig hem alla är så ledsna att detta gick så fel men nu min älskling kan du andas och det var därför vi kom till Göteborg , jag kommer att sakna dig enormt mycket min älskade sakna dina läppar din lukt och dina dåliga skämt , jag fattar faktist inte hur vi som är kvar kommer att orka fixa livet utan dig men det gör vi så småningom , jag tänkte nyss när jag stod på trappan till Johannesvillan här stod jag själv nyårsafton så ensam men så lycklig att vara i Göteborg , nu kommer allt att vara så tom utan dig min älskling du var och är mitt allt och hoppas att du kommer att stå vid min sida för alltid . Att Lämna denna sjukhusområde för mig kommer att bli jobbigt vi har bott här sedan 18/12 2010 och har känns som en enorm trygghet för oss att vara här .

Tack ALLA underbara människor som har gjort allt för min man vi kommer alltid att minnas er med kärlek och det är alla kommer till sommaren igen och skall vara med och kolla på Transplatations OS det skall bli spännande Lars ville vara med och cyckla men han tar vi med oss i sommar vår underbra vackra skyddsängel jag älskar dig och kommer att sakna dig

5 kommentarer:

Maria Sjölander sa...

Jag kommer också att sakna Lars, fast vi inte har träffats så ofta de sista åren, så har både han och du etsats sig fast i mig som otroligt goda vänner. De få gånger vi har träffats under dessa sista åren så har det känts som om det bara var förra månaden vi träffades, inte längre.
Jag är både sorgsen och glad. Sorgsen över att jag aldrig kommer att träffa honom igen men ändå glad att jag har lärt känna honom som den underbara människa som han var!
Lars - du kommer alltid att finnas med mig! <3 :´(

Jag är också glad att du finns Delicia och dina underbara barn! Vår vänskap kommer att finnas livet ut!
Kram

Patrik o Miloo Ronkainen sa...

Vi tänker på er i denna svåra stund. Vet samtidigt att Lars har det bra där han är.
Ni är en underbar familj som kommer att fortsätta kämpa med Lars vakande över er.
Vi kommer alltid att minnas Lars som en levnadsglad och omtänksam människa.
Tack för att vi fick möjlighet att lära känna honom och er familj.
Många kramar från oss till er och hoppas vi ses snart igen.
/Patrik o Miloo

Apotekaren sa...

Jag hat tänt levande ljus här hemma, för dig , din familj och Lars! Tänker så mycket på er & är så otroligt ledsen...

Delicia...du är en av dom starkaste stjärnor jag träffat...du reser dig upp igen, det kommer ta tid...men snart står du på stadiga ben igen!

Dina barn är din livlina nu, och du för dom...ni stöttar varandra i vardagen och Lars finns där hela tiden och tittar på sin fina, starka & underbara familj som han tyvärr var tvungen att lämna lite för tidigt...

STOR kram till er alla <3

Anonym sa...

Delicia!

Jag sitter och gråter här hemma och det är för dig Delicia jag gråter. Jag minns allt fantastiskt jag och Lars haft ihop under åren. Det har inte varit så ofta sista åren, men jag minns och njuter av det vi har haft ihop. Ni passade så bra ihop, ta det med dig. Era pusselbitar var de som var best utsvarvade. Just nu är allt tomt för dig, men du kommer få de bästa minnena längre fram.

Kram

Pär

Anonym sa...

Jag beklagar verkligen! Sitter här och gråter för er.. Jätte tråkigt verkligen :( <3