onsdag 2 februari 2011

Varför !!

Jag har nu varit och hämtat dina saker på Tiva tänk att vägen dit kunde vara så tungt har gått dit i så många veckor och varit så glad att få komma till dig alla gångerna , denna gången fick jag en påse med mig hem alla är så ledsna att detta gick så fel men nu min älskling kan du andas och det var därför vi kom till Göteborg , jag kommer att sakna dig enormt mycket min älskade sakna dina läppar din lukt och dina dåliga skämt , jag fattar faktist inte hur vi som är kvar kommer att orka fixa livet utan dig men det gör vi så småningom , jag tänkte nyss när jag stod på trappan till Johannesvillan här stod jag själv nyårsafton så ensam men så lycklig att vara i Göteborg , nu kommer allt att vara så tom utan dig min älskling du var och är mitt allt och hoppas att du kommer att stå vid min sida för alltid . Att Lämna denna sjukhusområde för mig kommer att bli jobbigt vi har bott här sedan 18/12 2010 och har känns som en enorm trygghet för oss att vara här .

Tack ALLA underbara människor som har gjort allt för min man vi kommer alltid att minnas er med kärlek och det är alla kommer till sommaren igen och skall vara med och kolla på Transplatations OS det skall bli spännande Lars ville vara med och cyckla men han tar vi med oss i sommar vår underbra vackra skyddsängel jag älskar dig och kommer att sakna dig
Skicka en kommentar