lördag 12 februari 2011

En Jäkl..... massa papper !!

Sen jag har kommit hem ifrån Göteborg har det kommit en massa papper på posten och jag tror att detta är bara början Efterlevnads pension , barnpension, bostadsbidrag mm... Camilla hjälpte mig att plöja igenom de som handlar om bidrag / inkomst nu får man ha bidrag för att överleva men det är helt ok men de kan ju göra dem lättare att förstå jag som trodde sjukpennings lapparna var krångliga är glad att det finns skall inte klaga Tack Sverige för dessa bidrag lite synd att de har tagit  bort änkepension bara =( men vi skall klara av att ha huset kvar min älskling det var det enda du ville och jag lovar dig det...

Jag har så svårt att förstå att du inte finns mer helt obegripligt när kommer man att fatta detta helt är det vid begravningen ??? Jag älskar dig min Lars är så lycklig att vi har fått 20 år tillsammans tack för att du hittade mig , tack för att du funnits för mig och barnen älskar dig för alltid kram Delicia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej
Hoppas verkligen att du tar dig genom pappersdjungeln - ibland blir det bara lite väl mycket eller hur??
Jag är så glad att du fortsätter att skriva om er situation - det känns tryggt för mig att läsa.
jag beundrar verkligen dig, du starka!!
Kram
A med alfa1

Delicia sa...

Kära du Anonym <3
vi måste hålla kontakten , jag finns på facebook eller via mail Lars hade nog inte Alfa 1 men vi får väll en diagnos så småningom jag vill inte tappa bort dig kontakta mig vidare på något sätt kram Delicia