torsdag 17 februari 2011

Jaha!!!

Jag hoppar in i duschen ,klär på mig ,packar väskan med allt jag skall ha med mig på stan , laddar som bara den hoppar in i bilen så går den inte igång jaha!!
kom igen nu då jag har så mycket att fixa innan denna jobbiga  begravning , jag skall begrava min man vill knappt ta orden i min mun tvi !!!!
jag måste hitta kläder att ha på mig har blivit så tjock så jag passar inte i någonting , lapptoppen e paj måste lämna in den , till banken fixa allt pengar mässigt, till netto köpa tvätt korgar ,jysk hitta mattor blääääää jag vill inte detta jag vill inte begrava min man jag vill att allt skall bli bra igen =(

1 kommentar:

Helena sa...

Hihihi! Han visste sin smak=) Ja man lider ju inte speciellt av att flumma sådär. Det är ju ens verklighet just då! Svårt att förklara men på nåt sätt så var livet enkelt, man fattade inte vad som hände egentligen och det tycker jag är jätteskönt..