torsdag 10 februari 2011

En fin plats åt dig ...

Idag fyller Hannah 22 grattis min dotter vi firar med glass brrrrrrr......
Idag har jag oxå varit på kyrkogården skulle välja grav plats allt detta är så overkligt planera begravning mm helt sjukt att jag kan inte riktigt ta detta till mig , jag sa till dig Lars hjälp mig välja en fin plats och kyrkovaktmästaren och jag gick runt lite inget kändes bra , jag berättade vem du var och han visste vem du var och blev ledsen =( då sa han följ med jag har ett ställe till att visa och just då kändes det perfekt ingen trafik fina tojor på plats så vackert här kommer du ligga bra min älskling <3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Du fixar detta, du är så stark. När jag läste så kändes de i hela kroppen att du gjort ett bra val. Lars tittar ner från himlen med en stolt blick. kram på er /Anneli

Apotekaren sa...

Låter som det blev en fin plats Lars fick trots allt...det finns en mening med allt Delicia och detta kommer bli jätte bra när såren börjar läka!
Efter regn kommer solsken, inte mycket tröst i din sorg...men ALLT ljusnar för er i familjen med tiden!
STOR kram på dig/er...ni finns i mina tankar alltid! <3