söndag 18 december 2011

4e advent ...

Vaknade idag 11.30  somnade inte förrän 5 imorse för att en viss ungdom inte skickade sms och berättade att allt var ok blir ju orolig fast det är dax att släppa taget lite men man är ju mamma .. Yrseln vill inte släppa fa.... helv.... skit pallar inte detta känns som om hjärnan studsar innanför skallen idag blir det inte mycket gjort det kan jag säga nu skall jobba halvtid nästa vecka då kan jag plocka och damsuga skura lite golv och packa ..
Längtar till vår lilla resa till Stockholm skall bli så kul att komma dit och lite överaskningar kommer det att bli härligt fast det saknas en enorm viktig person i år min älskade underbaras död har slagit hårt mot denna familj och vi kämpar att komma vidare med våra liv , jag sa till barnen att vi skall komma på en sak om dagen som pappa gjorde som fick oss att skratta och det finns många såna episoder det kan jag lova hahahaha!!! då blir ju livet lite lättare <3
6e dagen med så kallad lycko piller jag kan bara säga halleluja!! förutom lite biverkningar är detta en helt underbar läkemedel sedan första dagen jag svalde dessa har jag kunnat tänka på annat än detta trauma som har pågått så länge jag kan tänka på Lars utan att bli så förtvivlat ledsen och kan se att det kommer att fixa sig fast orkeslös är jag fortfarande med känner hur jag börjar att planera innan orkade jag knappt upp och borsta mina tänder och det kan nu bara bli enklare , inget att skämmas för därför skriver jag så öppet är inte mer än människa och det är ok att be om hjälp en sak som har varit enormt svårt för mig att göra i 43år ..

Hej min vackraste ängel i himlen tack för att du har funnits ,alltid trott på mig , stöttat mig och gjort mig till den kvinnan jag är idag . Att du har funnits för mig är den största gåvan jag har fått i livet och sann kärlek är så otroligt vacker så synd att alla i världen inte får uppleva detta fenomen , jag skall bygga upp min styrka igen efter mitt fall och ta hand om våra fina barn , vårt hus och minnas dig med ren skär kärlek . Ha det bäst hälsa alla där uppe det har ju blivit en del nu poppis plats att vara känns det när halva familjen väljer att resa dit hahaha!! love you 4 ever Din familj som är kvar på Jorden ...



2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är så glad för att dina piller funkar! Det är inte meningen att man ska vara ståndaktig och duktig i vissa situationer. Knapra på och njut av att inte trilla så djupt ner i de mörkaste hålen längre. Saknad kommer du att känna hela livet men den ska vara hanterbar.
Stora kramar
A med alfa1

Delicia sa...

Tack söta A Kärlek & Ljus till dig