fredag 23 december 2011

Lillejulafton

Jobba halva dagen sen hem och göra det sista packa ner alla julklappar i resväskor sovsäckar och kläder skall oxå få plats jag längtar har aldrig sagt så innan om julen undrar om jag har varit deprimerad hela mitt liv???? Vi skall ha en underbar jul fast Lars är inte med oss i jordelivet men vi tar honom med oss och drar mot stan äta en pizza är inte framme förrän 20.30 låååång resa men skall inte klaga 162kr x 2 sen grabbarna 5 kr st det kallar jag billigt . Förra året var det kaos Lars kritiskt läge på TIVA vi försökte fira så gott det gick men tankarna var helt galna vi fick fint julbord på patient hotellet Johannes villan och varje gång helikoptern landade hoppades vi på organ ja ett år av våra liv vart har det tagit vägen helt sjukt nu sitter jag och barnen på ett tåg till Stockholm utan vår älskade lite svårt att smälta ibland .. Många klappar har vi med oss och fler som skall köpas imorgon vi skall äta god mat , godis glo på tv och mysa vår lilla familj . Jag vill tacka Gud , Jesus, Universum för allt jag har trotts min förlust är jag extremt tacksam att vi överlevde detta trauma , att min älskade fick sina organ , att vi fick behålla huset , våra fina katter , våra vackra vänner ,vi lever mina barn hade den bästa pappan i världen och jag hade den finaste kärlek jag har mycket att vara tacksam över fast jag har haft svårt att se detta när sorgen var som grymast Tack !!!!!!!

Hej min fina tack för att du har funnits och finns nu i andevärlden lever för dina små tecken love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: