lördag 10 december 2011

Yr panna !!

Deckade igår efter Idol ja Grattis Amanda och Robin ni är båda underbara sov som en stock kl 8 vakade jag i morse och yr redan när jag ligger vågar minsann inte gå upp ingen soptipp idag heller somnade om till 12 raglar mot toan tillbaka till min säng låg till 15.30 måste upp och till kära Åsa på kaffe Camilla kommer oxå  med en liten hyacint och en söt liten bok om uppmuntran tack så mycket ..
Jag har förstått att min kropp är i en jätte depression och skall nu få hjälp att fixa detta helvete utan min kärlek och andra uppgifter Universum har för mig känns rätt så skönt men samtidigt ville jag klara detta själv envis som jag är , men är samtidigt klok och vet att nu lägger jag mig och tar emot den hjälp som skulle blivit erbjuden när traumat var färsk men kanske inte hade hjälpt mig då .. men nu är muren nere jag som svagast tar tacksamt emot allt jag kan få för att orka se livet som är en gåva inte en plåga som det nu har varit för mig ett bra tag . 

Hej min vackra ängel tack för att du har funnits  min saknad för dig kommer jag att ha resten av mitt liv och jag vet att du vill inte att jag skall vara ledsen svårt att undvika vissa dagar men jag skall rycka upp mig , jag förtjänar att må bra , jag och ungarna kommer att fixa detta men först måste jag laga mig själv så att jag kan bli en bra mamma och trösta och finnas på riktigt .. Love you 4 ever din Delicia

Tack <3

Inga kommentarer: