måndag 26 december 2011

Vaknar Frustrerad !!

Så ja vaknar kl 8 varför sover jag inte sent när jag kan brygger lite kaffe får lite panik så mycket att göra med mitt lilla hus men vet inte var jag skall börja är i min depression just börjat behandling är inte redo att ta stora beslut , har sagt sedan dag 1  att jag skall bo kvar detta huset är så mycket Lars och har varit i hans släkt sedan 1938 när hans farfar byggde det bland Lars sista ord till mig dagarna innan han sövdes var sälj inte huset .... Och nu vet jag inte om jag redar av detta själv utan min man , jag vill inte bo i en lägenhet men jag vill inte att vår söta lilla hus skall förfalla för att jag vet inte var jag skall börja kanske tänker jag inte klart nu skall kanske vänta tills jag är mer stabil att ta tag i dessa tankar . Göra en lista på det som behöver att göras sedan bocka av efter det blivit gjort är ju en lösning ser bara arga snickaren framför mig , jag får inte tillbaka min man om jag behåller hans stolthet, han hus, hans borg .



Hej min Lars hjälp mig med denna frustration , jag vill så gärna bo kvar i vårt hus men är ju inte så händig som du , jag önskar så att du inte behövde bli sjuk och dö livet är verkligen så orättvist ibland ,älskar dig och önskar att du var här din Delicia

Inga kommentarer: