lördag 24 december 2011

Merry Christmas !!

Vaknar vid 9 inser att jag inte är hemma ja just de vi är ju i Stockholm och ja det julafton , frukost påklädning sen of till Kista shopping center , hittade klockan till Hannah check, hörlurar Joel check men inget till Zack får nu lite panik men efter 4 timmar med alla invånarna ifrån Rinkeby räckte det för mig och Zack och jag bestämde att han skulle få pengar att köpa mixerbordet han gärna vill ha låter som en bra ide.
Äntligen tillbaka till lägenheten så gott längtar efter en kopp kaffe fixa lite mat sen öppna klapparna men det blev kaffe klappar sen mat alla jätte nöjda med sina klappar blev så bra . Thomas kom efter jobbet trött efter en 12 timmars shift på Ambulansen slängde i sig maten öppna sin klappar sen fick han hem och sova för att imorgon på en shift till men snart blir de sambo och familjen skall utökas och där med blir jag en MOSTER !!!!!!! jippi så skoj har i och för sig vetat detta sedan september och det var ju inte helt enkelt att hålla detta hemligt , barnen blev lite paff igår när hemlígheten blev offentlig .

God Jul min älskade ängel vår släkt den växer nu häftig va du kommer att bli morbror fast du visste nog det innan vi alla Olivia var lite rädd att du skulle berätta på seansen, du var saknad idag men goa minnen har vi efter dig så härliga såna vi har . Love you 4 ever din Delicia


2 kommentarer:

Anonym sa...

God Jul och god fortsättning: kul med nya små liv i släkten. Sitter ensamma här julafton. Mannen sover och orkar inte så mycket, mindre nu än innan hjärtbytet, så det känns hopplöst, ingen bättring i sikte. Men blir glad av att du känner dig bättre, när jag själv känner att denna j-a op kunde vara ogjord. Men lycka till med dina barn och att bli moster hoppas allt går bra, följer dig här på bloggen håller tummarna för dig och dina barn. Kram hjärta nov-10

Delicia sa...

Kram till dig hjärta nov 2010