tisdag 6 december 2011

Trötta Tisdag !!

Så ja kl är 18 jag har ätit kvällsmat och ligger i mina pyjamas hade tänkt mig gå på Yoga men mina kristaller är fortfarande där och vägar inte en liten rörelse på fel sätt kan göra mig sängliggande och det har jag minsann inte råd med ,dagen i slow motion som vanligt känns som om att jag inte kan jobba snabbt min kropp går på sparlåga känns konstigt och på mitt jobb är det mycket på snabbheten känns det som jag gör mitt bästa att fixa detta och hoppas att de ser det . Slutar kl 14 imorgon till tandregleringen med Joel och han är tokig vill INTE ha tandställning skall kolla med dem om det finns en alternativ natt skena eller något vi får se in till Kristianstad halka usch gillar inte detta ,minns förra året fram och tillbaka till Csk gud ibland var man glad att man kom fram levande så halt och så mycket snö det var förra året helt otroligt .

Hej min Lars snart är det ett helt år sen jag pratade med dig på riktigt kan inte fatta att ett år kan gå så snabbt förbi minns inte riktigt hur din röst lät det känns lite jobbigt men jag har kvar den  på min gamla telefon där du skickade röst samtal till mig men är inte mogen att lyssna på dem . Jag vet inte om jag någonsin kommer över detta och om jag skall vara så här ledsen hela mitt liv har jag inget liv sorgen har greppat hårt om mig skall du veta , har nu sökt hjälp för att jag har nu insett att detta klara jag inte själv ,det som gör mig mest ledsen är att jag aldrig mer får se dig igen eller prata med dig. Vi kommer att sakna dig alla högtider ,studenter ,bröllop och senare barnbarn och alla dessa saker längtade du efter i livet. På ditt sätt är du med och är tacksam för dina tecken underbart och härligt varje gång det sker , Love you 4 ever din Delicia


Inga kommentarer: