torsdag 1 december 2011

En dag kvar ...............

Nej........ vaknar med mina kristaller vill verkligen inte detta har ju inte tid med detta elände skall ju på personal fest imorgon ju !! prostafen och en kopp kaffe till frukost och iväg till jobbet där börjar vi med skyddsrond seg seg dag som tog slut  så småningom sen vidare till Maxi handla all lördags godis lär ju inte vara på topp för att köra och köpa godis på lördag smart va !!!
Måste erkänna att jag var inte taggad i morse på fest imorgon men jag skall dit och jag skall ha kul så e det punkt slut ....

Idag mitt hjärta är det 10 månader sen du dog nu vid denna tiden visste Joel & jag vad som skulle hända men jag hade Hannah & Zack ovetande på tåget fy fan vilka känslor som rusade genom min kropp fick ringa syster och tala om för henne att Lars skulle dö kom så fort du kan och det var inte säkert att han skulle ens klara sig tills barnen hann till Göteborg fast innerst inne visste jag att han skulle vänta på sina barn och det gjorde han , min syster däremot hann inte ifrån Stockholm och ett hemskt samtal hon fick på tåget ifrån mig så ledsen att du inte hann men när du kom vid 23 tiden fick du en stund med honom .... så overkligt att du är död fast det har gått dessa månader saknar dig så in i och önskar att du var kvar hos oss . Love you 4 ever din Delicia

Inga kommentarer: