måndag 12 december 2011

Måndag !!

Vaknade imorse trött och vimmel kantig kan inte dessa armband fungera väcka Joel laga kaffe sen vänta på värmepump killen service på min gamla sen eventuellt en ny till källaren ,kl 10 skall man vara på psyk visst låter det hemskt och jag kan säga jag var inte ensam där halva staden var ju där kanske är detta normalt att behöva hjälp att hantera livet alla har vi spöken i garderoben som måste bearbetas . Jätte fin läkare jag fick träffa och direkt ville han sjukskriva mig vad är detta fick ju knappt vara sjukskriven när Lars hade dött ???? jag berättade om min yrsel och näsblod sen att jag jobbar i snigelfart ja du sa han typiska symtom av utmattning bara hålla med killen visste vad han talade om för allt han sa stämde ju så perfekt och nu kan jag knappt hejda mina tårar det bara forsar och finns ingen stopp , samtal 1 ggr i veckan och  så länge din hjärna går på högvarv kan du inte vila och är du inte utvilad kan du inte bearbeta din sorg så hjälp medel att sova fick jag oxå jag tror nu på detta och är övertygad att med hjälp kommer jag att fixa detta , så allt jag har sagt om Svenskt Psykvård tar jag minsann tillbaka . Det fick bli en ny värme pump den andra ifrån cheapy talar för sig själv CHEAP !!! skall säljas för en billig peng till någon som har 10 km2 som behöver värmas .

Min saknad för dig min Lars är grym jag är så ledsen att det var din tid att lämna jorden vi hade så mycket kvar att göra , jag försöker så gott jag kan att fixa mitt liv utan dig men fy skall jag säga det är inte lätt men jag kommer att klara det , vi är alla i en chock fas fortfarande och tar en dag i taget bästa sätt att göra .Om 2 veckor skall vi till Stockholm och fira Jul med Olivia & Thomas det skall bli skoj du får minsann följa med så lite glädje i allt finns ibland . Zack skall sjunga solo idag i skolan det hade du velat se men du är med på ditt sätt och det tycker jag är underbart Love you 4 ever din Delicia


Inga kommentarer: