tisdag 27 december 2011

Tisdag mellan dagarna ....

Upp och jobba slut på ledigheten gott var det även om det var bara 4 dagar , sjukskriven halv tid denna veckan oxå sen skall jag väll vara redo att jobba heltid igen hoppas jag . Hämtade Hannah efter jobbet sen stack vi till stan och bytte Joels julklappar handkontroll & halsband hoppas nu att detta blir bra han gillade inte alls halsbandet jag hade valt till honom i julklapp nu blev det en vanlig halskedja i silver . Jag skall inte sälja mitt hus fattar inte vad jag fick för fnatt älskar detta huset så mycket underbara minnen det finns under denna tak kan inte tänka mig att flytta en sak i taget så skall vi fixa detta ...

Hej min man så ofattbart att jag aldrig mer kommer att se dig , så många människor jag hellre hade varit utan så många människor på denna jord som inte förtjänar att andas och leva . Saknar dig som bara den Love you 4 ever din Delicia

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej kära du. Klart att du inte skall sälja huset som innehåller så mycket minnen. Dina tre barn behöver också minnen och som dom säkert har. Men jag förstår dig, upp och ner i humöret depressionen och alla tankar, så är det lätt att vilja lämna allt. Men kämpa på kära du, dina barn har inte flugit ut än. Våra har det och har egna familjer, då är det svårt att sitta här med sjukdomar och elände. Många kramar hjärta nov -10

Delicia sa...

Kram till dig goa du hjärta nov 2010 vi får minsann träffas någon dag jag har även facebook